Adóigazgatási Szakügyintéző Fizetés

Yellow Brick Road Motivációs Naptár 2022 X Döbrösi Laura - Youtube — Hotel Narád & Park Mátraszentimre

Thursday, 22-Aug-24 12:24:21 UTC

Fordulj hozzánk bátran, ha van kérdésed, kérésed, írj nekünk! Szeretettel, Fruzsi és Lejla Yellow Brick Road Motivációs Naptár Ez bizony nem egy mezei határidőnapló, a YBR naptár sokkal több ennél, a bizalmasod, a támaszod, a lelki, szellemi és testi edződ, az inspirációd, az emlékőrződ. önmagad őszinte tükre, és még ennél is több, attól függ, te mivé formálod. Ez a napló a sárga köves út, amin haladva eljuthatsz a dédelgetett álmaidhoz. Segít átgondolni, megfogalmazni a céljaid, megtervezni a lépéseid, felmérni az erőforrásaid. Gyűjtsd egy helyen az ötleteid, a feladataid, az eseményeid, a gondolataid! Tartalom: naptár rész, névnapok, önismereti kérdések, heti- és havi önreflexív kérdéssor, heti szokáskövető, havi kihívások, menstruációs naptár, holdnaptár, mantrák, tippek, írások, kincsestérkép, jegyzet oldalak. Kinek ajánljuk? Ajánljuk mindenkinek, aki szeretne a Tudatosság jegyében élni! Azoknak, akik szeretik leírni a terveiket, listázni a rájuk váró feladatokat és kiírni magukból az érzéseiket.

Yellow Brick Road Motivációs Naptár 3

Immár harmadik éve jelenik meg a Yellow Brick Road Motivációs Naptár, amelyet ketten álmodtunk meg és a saját tapasztalásainkon alapszik. Ez nemcsak egy határidőnapló, hanem önismereti napló és tudatos tervező is egyben, amely igyekszik támogatni a céljaink elérésében, a gondolataink és emlékeink megőrzésében. Összegyűjtöttünk benne mindent, amit mi fontosnak tartunk, és kiegészítettük mindazzal, amit a követőink kértek az elmúlt két év alatt. Található benne holdnaptár, menstruációs és edzős naptár, jeleztük a névnapokat és ünnepnapokat is. Listákat vezethetünk könyvekről, zenékről, filmekről, utazásról, karácsonyi ajándékokról. Helyet adtunk a 2020-as bakancslistának is, valamint kincskereső térképnek, ahol a vágyainkat vizualizálhatjuk. Idén több jegyzetoldallal is bővült a naptár és színesebb, mint valaha. A digitális grafika mellett kézzel készült rajzokkal és festményekkel díszítettük a naptárt. Mitől több ez a naptár? A motivációs naptárunk alapja az önismeret, ezt választottuk idei kulcsszavunknak is.

Yellow Brick Road Motivációs Naptár Video

Yellow Brick Road Motivációs Naptár 2022 X Döbrösi Laura - YouTube

Yellow Brick Road Motivációs Naptár

Szeretnénk szorgalmazni és felhívni a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás ra a havi kihíváso kkal. Hiszünk abban, hogy az apró lépések is számítanak és egyénenként is képesek vagyunk hatni a környezetünkre. Kinek ajánljuk? Ajánljuk mindenkinek, aki szeretne a Tudatosság jegyében élni! Azoknak, akik szeretik leírni a terveiket, listázni a rájuk váró feladatokat és kiírni magukból az érzéseiket. Azoknak is, akik vágynak egy szervezettebb, kiegyensúlyozottabb életre, de eddig nem sikerült megteremteni, mert elúsztak a mindennapokban. A YBR Naptár megrendelhető a következő felületeken: Facebook: Email: Instagram: @yellowbrickroadmotivation Keressetek minket bátran! Szeretettel, Deák Fruzsina és Török Lejla

Az év vége közeledtével az egyik kedvenc programom, amikor kiválaszthatom a következő évi naptáramat. Számomra nagyon fontos, hogy a teendőimet rendszerezhessem és a kitűzött céljaimat nyomon követhessem, ráadásul az sem utolsó szempont, hogy ezt egy ízléses, különleges kialakítású füzetben tehessem… Kisfius Édesanyaként tudom, hogy nem is mindig olyan egyszerű ajándékot találni. Mindig is úgy éreztem, hogy a lányos anyukáknak ez könnyebb. Nos, nem tudom, hogy végül igazam lehet-e, mindenesetre válogattam Nektek pár ötletet, hátha tetszik Nektek az, amit ajánlok. Az Anyaparadicsom példája… Az ajándékozás egy érdekes kotextusa, amikor férfinek ajándékozunk. A szokás hatalma adná az üveg bor, a díszdobozos whisky vagy a gyomorkeserű klasszikus ötletét. Mi az, ami a classic-on túl lehet?! Az Olive&Oliva csomagja férfiaknak: Barbara, a kencemester készíti a box kézzel készült, natúr… Imádok ajándéámomra az ajándékozás legszebb pillanata, amikor látom az őszinte és kicsattanó boldogságot, ami azt jelzi, hogy egy vágy éppen most teljesült be.

Így a következő feladatokkal színesítettük a naptár lapjait: heti és havi önreflexiós kérdések az önismereti munkához; önismereti kérdések magunkhoz és magunkról (az utóbbit szeretteinkkel kell kitöltetnünk, hogy más szemével is lássuk magunkat); önbizalom-erősítő mondatok/kérdések a helyes önértékeléshez; ö nfejlesztő tippek csakis a mi kedvenceinkkel, köztük a Női váltó, amelynek történeteit nagyon inspirálónak tartjuk. Fontosnak tartottuk, hogy rajtunk kívül hiteles személyek gondolatai is helyet kapjanak, amelyek még inkább erősítik az üzeneteinket. A 2020-as Naptárunk nagykövetei: Danyi István, időgazdálkodási tanácsadó; Kazimir Ágnes, pszichológus; Mohácsi Nusi, tervező, zöldebb életre nevelő; Ördög Nóra, műsorvezető; Sőrés Anett, jógaoktató; Szabó Anna Eszter, blogger, író; Törköly Erika, énidő coach. Ami megkülönböztet még minket a többi határidőnaplótól, hogy nemcsak a befelé figyelést tartjuk fontosnak, hanem a környezetünk felé fordulást is. Ezért minden évben megjelenik a naptárban a társadalmi szerepvállalás valamilyen formája.

A 2016. évi CLVI. törvény módosításának értelmében ez a szálláshely-szolgáltatás igénybevételének alapfeltétele. Kedves Vendégeink! A négycsillagos Hotel Narád & Park 810 m-es magasságban, gyönyörű erdei környezetben helyezkedik el. Mátraszentimre központjától 50 m-re található. A község Gyöngyöstől 32 km-re, Pásztótól és Parádtól 25 km-re, Egertől 60 km-re fekszik; távolsági buszokkal, valamint gépkocsival a 24. Hotel Narád Park**** Mátraszentimre: Akciók, 4 csillagos wellness hotel Mátraszentimre. számú főúton közelíthető meg. A szálloda parkjából gyönyörű őstölgyesen keresztül közvetlen sétaút vezet a Narád - patakhoz. A patak mentén található cserjésekben nyugodt időben vadállatokat is megfigyelhetünk. A hoteltől több túraútvonalon elindulva gyönyörködhetünk a Kékes, illetve Galyatető panorámájában, a mátraszentlászlói Vöröskő-kilátóból tiszta időben felfedezhetőek a Tátra csúcsai. Masszőreink nagyon keresettek, ezért kérjük, masszázs igénybevételéhez minél előbb egyeztessen időpontot recepciós kollégáinknál. 3235 Mátraszentimre, Narád utca 6. (Magyarország) Mariann vagyok, köszönjük, hogy a választod!

Hotel Narád Park**** Mátraszentimre: Akciók, 4 Csillagos Wellness Hotel Mátraszentimre

Ajánlások Bátran ajánlom a helyet olyanoknak, akik szeretnek aktívan pihenni. A környezet fantasztikus, számos túraútvonal indul közvetlenül a hoteltől, illetve síelési lehetőség is van. A szobák kényelmesek és tiszták, a wellness részleg nem túl nagy, de pont elég ahhoz hogy kipihend az egész napos kirándulás fáradalmait. Található benne infra- és finnszauna, gőz- és sókabin, sófürdő, meleg- és hidegvizes medence. Az éttermi részleg rendkívüli, az ételek különlegesek és finomak, a személyzet kedves és segítőkész. Az ételérzékenységre és az egyedi kérésekre külön gonddal figyelnek. Parkolási lehetőség van! - Luca K Kiváló jól felszerelt szálloda. Az alkalmazottak nagyon kedvesek, a félpanzió a kevés választék ellenére nagyon finom. A szobák tiszták rendezett ek. Ár érték arányban megfelelő. - Horváth T a legkedvesebb személyzet van a hotelben, már miattuk is felejthetetlen az ott töltött idő. külön kiemelném az egyik szakácsot (jobb híjján nevezzük a tetovált szakácsnak), akinek a főztje csodás, és ő maga is a legjobb szívű.

A medencék hőmérsékletei: Úszómedence - beltéri 27 °C Élménymedence - beltéri 34 °C Sókád - beltéri 34 °C Gyerekmedence - beltéri 36 °C